søndag den 24. august 2014

Portræt 33/52

Den her dreng, har haft sin første legeaftale. Og så uden sin mor. Og med aftensmad. Ingen problem. Hold nu fest, han bliver alt for hurtigt stor og alt for hurtigt selvstændig. Han bestemmer selv sit tempo åbenbart. Han er klar før jeg er...til alt stort set. Jeg tager det som et tegn på tryghed. 


Vi er startet til babysvømning hos Swimmix i Farum. Det er intet mindre end fantastisk. Mathilda elsker det helt vildt. Hvis hun kunne, ville hun hvine af fryd. Det kommer nok, når stemmebåndet har udviklet sig. Hun smiler så stort som hun kan, og ormer og plasker med benene. Det er simpelthen en af de bedste beslutninger jeg har taget i forhold til begge børn. Det var fuldstændigt det samme med Lauritz. Jeg glæder mig allerede til hun skal dykke og er blevet så stor, at hun selv kan pjaske i vandet med hænderne (læs: bevidst pjaske i vandet).


Selvom at han chiller og ser iPad, så er han bevidst nok, til at holde sin søster i hånden. Mit hjerte smelter.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar