mandag den 30. juni 2014

Ventetid i billeder

Da jeg var gravid med Lauritz tog jeg billeder af min voksende mave næsten hver uge. Jeg startede med at tage billederne relativt tidligt, så der var en del billeder hvor jeg har flad mave. Maven begyndte faktisk først at vise sig, da jeg var over 20 uger henne i graviditeten. Han lå og hyggede sig inde i maven og lå dybt og gemt i mine hofter. Kvindelige former, brede hofter eller bæredygtige hofter, kald det hvad du vil, han var i hvert fald godt gemt og det har Mathilda også været. Derfor valgte jeg at vente lidt med at tage billeder af min voksende mave, indtil der faktisk var noget at se.

Det blev til 13 billeder. Fra jeg var 26+0 den 16. februar 2014, og til dagen jeg fødte, hvor jeg var 38+5, den 23. maj 2014.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar