fredag den 12. oktober 2012

Kulturnat

Så blev der igen fredag...og sikke en fredag jeg har i vente. Dagen er startet dejligt, hygge med familien mange krammer og kysser, frost på græsset og frem med vanterne.

Jeg er på vej til kontoret. Sidder i toget, det er lang tod siden jeg har taget toget på arbejde, da vi skal hjem til nogle venner i aften.

Men først arbejde hvor vi skal have løbende revision idag. Dvs alt almindeligt arbejde er indstillet for at svare på spørgsmål og vise og gennemgå de forskellige procedurer vi nu engang har i vores økonomiafdeling. Der er flere, ikke hos os dog, der syntes at det er forfærdeligt at få besøg af revisionen. De er i vejen stiller altid de samme spørgsmål osv osv. Jeg syntes det er okay, men det er nok fordi jeg har været på "den anden side" og dermed ved hvordan det er.

Mark og Lauritz kommer og henter mig kl 16:30 og så skal vi først en tur omkring Lyngby og se det hus vires venner er ved at gå bygget. Derefter skal vi hjem til dem og smovse mad fra cofoco og så smutter Line og jeg ud i kulturnatten, mens mænderne bliver hjemme og passer børn...god deal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar