lørdag den 1. september 2012

For lang tid siden..

Så gik der dage...mange dage igen. Det er ikke godt nok, så jeg bliver nød til at lave en plan. Mon man kan sætte timerne lidt på stand by, så de ikke drøner så hurtigt forbi, så man ikke står tilbage og tænker...hvad har jeg brugt tiden på?!

Den kortsigtede plan er at der i den e weekend kommer spam på bloggen her, om alt det jeg har oplevet soden sidste indlæg... Har blandt andet været til Coldplay koncert, hvilket fortjener et indlæg for sig selv... Suveræn oplevelse siger jeg bare.

Lige nu sidder jeg på vores lille terrasse og kigger på Lauritz der ikke kan vælge imellem om han skal slå græs, kæmpe med vandkander eller lege med sand... So many choices :) vi skal først noget i aften, til min mors fødselsdag, så vi har rigelig med tid til at han kan hygge sig med det hele, lige i den rækkefølge han selv syntes er bedst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar