søndag den 19. august 2012

Ud i solen...

Så gik endnu en uge og endnu en weekend, eller weekenden er næste slut.

Sidder i haven og nyder solens, utrolig varme, stråler og kigger på badesmølfen Lauritz. Der kan gå lang tid med at hælde vand fra kop til spand og tilbage igen, når han ikke ind imellem vander de stakkels blomster der lider i varmen. Den ene er nok ikke så stakkels mere, den får i hvert fald meget mere end nogle af de andre. Eller også er den stakkels fordi den snart drukner...

Kender i det, når ugen bare er gået og man ikke har en ide om hvad man har brugte tiden til? Altså, jeg ved godt hvad jeg har lavet, men at der allerede er gået en uge og der kun er lidt mere end 4 måneder tilbage af året...det forstår jeg ikke.

Bliver ved med at tænke at solen og sommeren snart "forlader" os for i år, så denne weekend er tilbragt udefor, i meget roligt tempo. Jep, indrømmet. Jeg har ikke lavet noget der kan betegnes som aktivt eller som jeg måske burde have lavet noget herhjemme i huset eller haven. Ingenting... Har haft lyst og behov for bare at være sammen med mændene i mit liv. Hygge, dase, spise og nulre. Så det har jeg gjort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar